• Polski
  • Angielski
  • Francuski
  • Hiszpański
  • Niemiecki
  • Węgierski
  • Rosyjski
  • Włoski
  • Japoński

Kontakt:

Brass Sp. z o.o.
Pharmaceutical Consulting
Marketing & Advertising

Biuro w Warszawie:

01-342 Warszawa
ul. Lustrzana 12

(22) 663-44-26Telefon:
(22) 663-44-28FAX:
office@brass.com.plE-mail:
www.brass.com.plWWW:

Helpdesk (programy Brass)

8:00 - 17:30Dostępny:
(22) 663-44-26/27Telefon:
office@brass.com.pl


Rozliczenia (PIT-11)
Aneta DobilisOsoba:
abd@brass.com.plE-mail:
512-003-556Telefon:


E-marketing
Piotr JanczykOsoba:
alert@brass.com.plE-mail:
505-185-787Telefon:


Sales Manager
Piotr KuncewiczOsoba:
piotr.kuncewicz@brass.com.pl
504 486 332Telefon:


Agencja kreatywna
Paweł JaniszewskiOsoba:
kreacja@brass.com.plE-mail:
516-037-599Telefon:


Brass events

Brass Events
Tomasz RozwadowskiOsoba:
E-mail: t.rozwadowski@brass.com.pl
501-131-666Telefon:


Upominki promocyjne
Katarzyna LulaOsoba:
gadzety@brass.com.plE-mail:
505-185-795Telefon:


MICE Sales Manager
Paulina ZdanowskaOsoba:
paulina.zdanowska@brass.com.pl
516 132 482Telefon:


MICE Marketing Manager
Dorota Trzeja-ZdanowskaOsoba:
dorota.zdanowska@brass.com.pl
518 968 135Telefon:


FAIL (the browser should render some flash content, not this).
Strona główna Brass events
Dlaczego Brass events?

Wydarzenia specjalne są istotną częścią marketingu i komunikacji firmy. Są nieodzownym elementem promocji produktów, budowania wizerunku firmy, a także ważną częścią komunikacji wewnętrznej. Profesjonalnie zrealizowane wydarzenie specjalne może zapewnić nieocenione wsparcie dla kampanii ATL oraz działań PR dlatego eventy wpisane są na stałe w strategie marketingowe każdej nowoczesnej firmy.

Zapewnienie pełnej i jak najlepiej skoordynowanej obsługi projektów naszych Klientów jest podstawą i niezmiennym mottem działania Brass. Do tej pory jedynie eventy pozostawały poza zakresem oferowanych przez nas działań marketingowych. Świadomość istnienia tej luki oraz liczne zapytania ze strony Klientów przekonały nas, że ta sytuacji nie powinna dłużej się utrzymywać. Dlatego stworzyliśmy własny dział wydarzeń – Brass events, który już od marca realizować będzie pierwsze zlecenia.

Kto stoi za naszymi eventami?

Wydarzenia marketingowe, chociaż dają wielką satysfakcję, są trudną dziedziną marketingu. Wymagają kreacji, konsekwencji w działaniu, doskonałych zdolności organizacyjnych, ciągłego śledzenia i umiejętnego wykorzystywania nowości techniki scenicznej oraz bliskiej znajomości z najlepszymi i najpewniejszymi podwykonawcami na rynku. Do tej wiedzy należy dołączyć łatwość komunikacji i samodyscyplinę.

Taką kombinację cech, wzbogaconą imponującym doświadczeniem, znaleźliśmy w Tomaszu Rozwadowskim.

Z branżą organizacji imprez związany jest już od 2000 roku. Karierę rozpoczynał w agencji Headlines, obejmując w 2004 roku stanowisko Account Director, odpowiedzialnego za zarządzanie pracą całego działu wydarzeń specjalnych, new business i nadzór kreatywny. Ostatnie 2 lata spędził w agencji Prowokator jako jeden z szefów działu wydarzeń.

Przez 10 lat pracy realizował premiery nowych produktów konferencje prasowe, konferencje sprzedaży, wyjazdy integracyjne, pokazy mody, prezentacje samochodów, imprezy okazjonalne i wiele innych wydarzeń. Ma na koncie współpracę z m.in. takimi firmami jak: Merck, Novo Nordisk, Vichy, L'Oreal, Lexus (4 Edycje Lexus Fashion Night), Unilever (m.in. marki Rexona, Lipton, Knorr, Sunsilk, Algida, Rama), PKO BP, PZU, Bank HSBC, Millennium Bank, Radio Zet, Toyota Motor Poland, Ford, Mercedes, Sony, ING i wiele innych.

Zapraszamy do realizacji
  • konferencji sprzedaży
  • wyjazdów integracyjnych
  • akcji trade marketingowych
  • targów
  • prezentacji nowych produktów
  • gali okolicznościowych
  • konferencji prasowych – zapewniamy wsparcie logistyczne
  • road show
  • wydarzeń typu incentive
  • pokazów mody
Kontakt: t.rozwadowski@brass.com.pl, tel.501-131-666

Przykładowe realizacje