• Polski
  • Angielski
  • Francuski
  • Hiszpański
  • Niemiecki
  • Węgierski
  • Rosyjski
  • Włoski
  • Japoński

Kontakt:

Brass Sp. z o.o.
Pharmaceutical Consulting
Marketing & Advertising

Biuro w Warszawie:

01-342 Warszawa
ul. Lustrzana 12

(22) 663-44-26Telefon:
(22) 663-44-28FAX:
office@brass.com.plE-mail:
www.brass.com.plWWW:

Helpdesk (programy Brass)

8:00 - 17:30Dostępny:
(22) 663-44-26/27Telefon:
office@brass.com.pl


Rozliczenia (PIT-11)
Aneta DobilisOsoba:
abd@brass.com.plE-mail:
512-003-556Telefon:


E-marketing
Piotr JanczykOsoba:
alert@brass.com.plE-mail:
505-185-787Telefon:


Sales Manager
Piotr KuncewiczOsoba:
piotr.kuncewicz@brass.com.pl
504 486 332Telefon:


Agencja kreatywna
Paweł JaniszewskiOsoba:
kreacja@brass.com.plE-mail:
516-037-599Telefon:


Brass events

Brass Events
Tomasz RozwadowskiOsoba:
E-mail: t.rozwadowski@brass.com.pl
501-131-666Telefon:


Upominki promocyjne
Katarzyna LulaOsoba:
gadzety@brass.com.plE-mail:
505-185-795Telefon:


MICE Sales Manager
Paulina ZdanowskaOsoba:
paulina.zdanowska@brass.com.pl
516 132 482Telefon:


MICE Marketing Manager
Dorota Trzeja-ZdanowskaOsoba:
dorota.zdanowska@brass.com.pl
518 968 135Telefon:


FAIL (the browser should render some flash content, not this).
Strona główna Pharma-marketing

Komunikacja marketingowa

Od 2006 r. Brass przygotowuje plany marketingowe w formule base&success fee. Mamy za sobą sukcesy w budowaniu oraz implementacji działań promocyjnych dla m.in. doksazosyny, finasterydu, tamsulosyny, wenlafaksyny, emolientów rozgrzewających, luteiny i zeaksantyny, probiotyku, solanek donosowych i witamin dla kobiet w ciąży.
Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia analityczne i projektujące sprzedaże bazując na wiedzy i doświadczeniu najlepszych polskich marektingowców.
Pracujemy szybko i wydajnie, co więcej, bierzemy odpowiedzialność za wyniki naszej pracy.

Programy obserwacyjne / edukacyjne

Brass plf Brass eCRM

Szkolenia apteczne

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do zapoznania się z ofertą szkoleń aptecznych prowadzonych przez doświadczonych w branży farmaceutycznej praktyków sprzedaży. Szkolenia te mają na celu zapoznanie jego uczestników między innymi z tematami:

  • Ekonomiczne podstawy handlu aptecznego (teoria i praktyka)
  • Definicje ceny, marży, przychodów, kosztów, dochodów, zysku/straty
  • Segmentacja aptek

e-CRM BRASS

eCRM Brass – zintegrowane narzędzie systemowe do zarządzania relacjami z klientami. Brass w 2009 r. przejęła od firmy Hascom SC dział badawczo-rozwojowy, w tym najlepszych informatyków. Udało nam się w krótkim czasie opracować nowatorskie narzędzie CRM, które wyróżnia się interaktywnością, mnogością funkcji oraz nowoczesnym podejściem do marketingu farmaceutycznego. Zapraszamy do zapoznania się z opisem eCRM Brass i kontaktu z nami pod adresem marketing@brass.com.pl.

Brass e-crm Brass e-crm