s Szkolenia apteczne
  • Polski
  • Angielski
  • Francuski
  • Hiszpański
  • Niemiecki
  • Węgierski
  • Rosyjski
  • Włoski
  • Japoński

Kontakt:

Brass Sp. z o.o.
Pharmaceutical Consulting
Marketing & Advertising

Biuro w Warszawie:

01-342 Warszawa
ul. Lustrzana 12

(22) 663-44-26Telefon:
(22) 663-44-28FAX:
office@brass.com.plE-mail:
www.brass.com.plWWW:

Helpdesk (programy Brass)

8:00 - 17:30Dostępny:
(22) 663-44-26/27Telefon:
office@brass.com.pl


Rozliczenia (PIT-11)
Aneta DobilisOsoba:
abd@brass.com.plE-mail:
512-003-556Telefon:


E-marketing
Piotr JanczykOsoba:
alert@brass.com.plE-mail:
505-185-787Telefon:


Sales Manager
Piotr KuncewiczOsoba:
piotr.kuncewicz@brass.com.pl
504 486 332Telefon:


Agencja kreatywna
Paweł JaniszewskiOsoba:
kreacja@brass.com.plE-mail:
516-037-599Telefon:


Brass events

Brass Events
Tomasz RozwadowskiOsoba:
E-mail: t.rozwadowski@brass.com.pl
501-131-666Telefon:


Upominki promocyjne
Katarzyna LulaOsoba:
gadzety@brass.com.plE-mail:
505-185-795Telefon:


MICE Sales Manager
Paulina ZdanowskaOsoba:
paulina.zdanowska@brass.com.pl
516 132 482Telefon:


MICE Marketing Manager
Dorota Trzeja-ZdanowskaOsoba:
dorota.zdanowska@brass.com.pl
518 968 135Telefon:


FAIL (the browser should render some flash content, not this).
Strona główna Pharma-marketing Szkolenia apteczneSPRZEDAŻ APTECZNA
Szkolenia apteczne

Szkolenie "SPRZEDAŻ APTECZNA"

Trener prowadzący:
  • Adam Michajłow, 35 lat, właściciel sieci aptek Sokrates, były dyrektor handlowy Cefarm Białystok oraz przedstawiciel medyczny Polfa Kutno, Beaufor-Ipsen i Abbott.

Organizator:
  • Piotr Janczyk, 36 lat, właściciel firmy konsultingowej Brass, były kierownik sprzedaży Abbott,
    Merck i TEVA.

Czas i forma

Czas trwania zajęć: 8 godzin.
Część pierwsza: 4 godziny – prezentacja i ćwiczenia zespołowe.
Cześć druga: 4 godziny – warsztaty i praca w grupach.
Liczba uczestników: grupa do 20 osób.

Treść szkolenia
  • Ekonomiczne podstawy handlu aptecznego (teoria i praktyka)
  • Definicje ceny, marży, przychodów, kosztów, dochodów, zysku/straty
  • Segmentacja aptek
  • Różnice między aptekami indywidualnymi i sieciowymi
  • Osoby decyzyjne w aptece (z kim, kiedy i o czym rozmawiać)
  • Cena leku – ścieżka od producenta do pacjenta (w tym: marże, rabaty, promocje)
  • Listy leków refundowanych oraz limity
  • WIN/WIN po polsku
  • Rodzaje rabatów (w tym ile naprawdę kosztuje producenta udzielony rabat)
  • Pakiet sprzedażowy i jego konsekwencje (czy rozdawnictwo produktów to najlepsze narzędzie na obecnym rynku farmaceutycznym?)
  • Leki za 1 grosz i promocje cenowe oraz sposoby ich rozliczania
  • Odpłatność pacjenta a zysk apteki (refundacja, pełna odpłatność, leki spoza list leków refundowanych)
  • Narzędzia promocyjne z punktu widzenia farmaceuty
  • Potrzeby farmaceutów – najczęstsze błędy przedstawicieli
  • Wspólna polityka firma-apteka-pacjent
  • Warsztaty (ścieżka cenowa, rozmowa z farmaceutą, kontrargumenty w rozmowie na „NIE”)

Zapraszamy do kontaktu