Kontakt:
Brass Sp. z o.o.
Pharmaceutical Consulting
Marketing & Advertising
Biuro w Warszawie:
01-342 Warszawaul. Lustrzana 12
(22) 663-44-26Telefon:
(22) 663-44-28FAX:
office@brass.com.plE-mail:
www.brass.com.plWWW:
Helpdesk (programy Brass)
8:00 - 17:30Dostępny:
(22) 663-44-26/27Telefon:
office@brass.com.pl
Rozliczenia (PIT-11)
Aneta DobilisOsoba:
abd@brass.com.plE-mail:
512-003-556Telefon:
E-marketing
Piotr JanczykOsoba:
alert@brass.com.plE-mail:
505-185-787Telefon:
Sales Manager
Piotr KuncewiczOsoba:
piotr.kuncewicz@brass.com.pl
504 486 332Telefon:
Agencja kreatywna
Paweł JaniszewskiOsoba:
kreacja@brass.com.plE-mail:
516-037-599Telefon:
Brass Events
Tomasz RozwadowskiOsoba:
E-mail:
t.rozwadowski@brass.com.pl
501-131-666Telefon:
Upominki promocyjne
Katarzyna LulaOsoba:
gadzety@brass.com.plE-mail:
505-185-795Telefon:
MICE Sales Manager
Paulina ZdanowskaOsoba:
paulina.zdanowska@brass.com.pl
516 132 482Telefon:
MICE Marketing Manager
Dorota Trzeja-ZdanowskaOsoba:
dorota.zdanowska@brass.com.pl
518 968 135Telefon:
Szkolenie "SPRZEDAŻ APTECZNA"
- Adam Michajłow, 35 lat, właściciel sieci aptek Sokrates, były dyrektor handlowy Cefarm Białystok oraz przedstawiciel medyczny Polfa Kutno, Beaufor-Ipsen i Abbott.
- Piotr Janczyk, 36 lat, właściciel firmy konsultingowej Brass, były kierownik sprzedaży Abbott,
Merck i TEVA.
Czas trwania zajęć: 8 godzin.
Część pierwsza: 4 godziny – prezentacja i ćwiczenia zespołowe.
Cześć druga: 4 godziny – warsztaty i praca w grupach.
Liczba uczestników: grupa do 20 osób.
- Ekonomiczne podstawy handlu aptecznego (teoria i praktyka)
- Definicje ceny, marży, przychodów, kosztów, dochodów, zysku/straty
- Segmentacja aptek
- Różnice między aptekami indywidualnymi i sieciowymi
- Osoby decyzyjne w aptece (z kim, kiedy i o czym rozmawiać)
- Cena leku – ścieżka od producenta do pacjenta (w tym: marże, rabaty, promocje)
- Listy leków refundowanych oraz limity
- WIN/WIN po polsku
- Rodzaje rabatów (w tym ile naprawdę kosztuje producenta udzielony rabat)
- Pakiet sprzedażowy i jego konsekwencje (czy rozdawnictwo produktów to najlepsze narzędzie na obecnym rynku farmaceutycznym?)
- Leki za 1 grosz i promocje cenowe oraz sposoby ich rozliczania
- Odpłatność pacjenta a zysk apteki (refundacja, pełna odpłatność, leki spoza list leków refundowanych)
- Narzędzia promocyjne z punktu widzenia farmaceuty
- Potrzeby farmaceutów – najczęstsze błędy przedstawicieli
- Wspólna polityka firma-apteka-pacjent
- Warsztaty (ścieżka cenowa, rozmowa z farmaceutą, kontrargumenty w rozmowie na „NIE”)