Brass na zlecenie firm farmaceutycznych organizuje programy lojalnościowe dla farmaceutów
powiązane z akcjami rabatowymi dla aptek otwartych prywatnych i sieciowych oraz programy edukacyjne dla pacjentów odwiedzajacych
apteki otwarte.
Szczególny nacisk stawiamy na podniesienie poziomu wiedzy pacjentów w zakresie jakości życia oraz metod radzenia sobie na co dzień z chorobą.
Implementujemy najnowszą wiedzę światową w oparciu o wiarygodne i profesjonalne wydawnictwa medyczne.
W latach 2008-2012 przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy ponad 60 autorskich programów w których wzięło udział około 7 tysięcy farmaceutów z ponad 4 tysięcy aptek otwartych.
- Compliance 2009/2011 (program składający się z 7 podprogramów dedykowanych różnym jednostkom terapeutycznym)
- Program promocyjno odsprzedażowy dla suplemnetów diety oraz leków OTC przeprowadzonym w 2011
- Badania rynku 2009/2012 (leki RX, OTC, Suplementy diety)
- Program edukacyjno-obserwacyjny dotyczący przestrzegania zaleceń terapeutycznych
- Program edukacyjno-apteczny dla pacjentów stosujących suplementację kwasów tłuszowych omega-3
- Program lojalnościowy 2010
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani poznaniem dalszych szczegółów, zapraszamy do kontaktu z biurem Brass pod adresem marketing@brass.com.pl