• Polski
  • Angielski
  • Francuski
  • Hiszpański
  • Niemiecki
  • Węgierski
  • Rosyjski
  • Włoski
  • Japoński
FAIL (the browser should render some flash content, not this).
Strona główna Pharma-marketing Programy Program dla lekarzy Lista prowadzonych badań
Programy dla lekarzy - edukacyjne i obserwacyjne

Brass organizuje programy edukacyjne, których celem jest zwiększanie świadomości zdrowotnej pacjentów oraz programy obserwacyjne dedykowane konkretnym jednostkom chorobowym lub substancjom czynnym. Informacje pozyskane dzięki analizie wyników zebranych w programach umożliwiają naszym klientom zaplanowanie działań wynikających z celów statutowych ich organizacji oraz skuteczniejsze planowanie kampanii marketingowych. Programy organizowane przez BRASS są każdorazowo konsultowane przez autorytety z dziedziny medycyny, ponieważ dbamy o najwyższą jakość oferowanych przez nas narzędzi i mamy satysfakcję z podnoszenia poziomu wiedzy na temat opcji terapeutycznych stosowanych przez polskich lekarzy w codziennej pracy z pacjentem.

Szczególny nacisk stawiamy na podniesienie poziomu wiedzy pacjentów w zakresie jakości życia oraz metod radzenia sobie na co dzień z chorobą. Implementujemy najnowszą wiedzę światową w oparciu o wiarygodne i profesjonalne wydawnictwa medyczne.

Programy obserwacyjne / edukacyjne

Brass Sp. z o.o. specjalizuje się w organizacji w pełni bezpiecznych i zgodnych z obowiązującym prawem (w szczególności Prawem Farmaceutycznym) programów:

  • badawczych,
  • edukacyjnych,
  • epidemiologicznych,
  • obserwacyjnych.

Programy BRASS prowadzone są w elektronicznej (e-CRF) lub tradycyjnej papierowej (CRF). Każdy program opracowywany jest przez uznany autorytet medyczny i poddawany szczegółowej analizie prawnej przez renomowaną kancelarię prawną (współpracujemy m.in. z Baker&McKenzie, DFL Legal, DLA Piper, Salans).

Materiały do programów opracowywane są przez grafików Brass, a najwyższej jakości wydruk zapewniają lubelskie drukarnie. Kolportaż odbywa się za pośrednictwem poczty kurierskiej TNT.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani poznaniem dalszych szczegółów, zapraszamy do kontaktu z biurem Brass pod adresem marketing@brass.com.pl

Przykłady przeprowadzonych programów obserwacyjnych

Przykłady przeprowadzonych programów edukacyjnych